I väntan på maten.

Sitter här uppe hos LG just nu och väntar på att få mat, min största glädje här i livet känns det lite som xD
 Idag var vi upp till Kourmakka (stavning ingen aning) och tja det var väl sig likt som för 15år sen och samma renar var där oxå sa pappa. Annars händer det inte allt för mycket här, drog en sovmorgon till 10.30 idag kändes bra det. Hmm jag vet intressesmurfarna hoppar högt :)

Igår hämtade jag farmor hit. Redan i nerförsbacken från Silkimoutka kände jag att detta skulle bli en lång reda eftersom farmor skrek "inte så foooooooort!!!!" nåväl det gick väl ca 40km/h resten av vägen hit, alltås 1.5mil...
  Vi fiskade lite i bäcken och jag och Lisa såg en lake i våra pimpelhål tur som var det att ingen av oss fick upp den. Det hade inte varit så roligt. Men vi fick en Lake i en av våra saxar som vi har i älven. Lake nummer 2 till och med. Synd att lakar är så fula bara xD Mamma råkade få saxen smälld på handen och det var ingen vacker syn det blod som rann och en Hanna som letade plåster. 
 Nu känner jag att imorgon får det komma mer folk hit, det är ju tråts allt helg ;) Det viskade en fågel att en rolig filur ska komma hit imorgon men det vet jag inte om jag ska tro på för det hör jag för ofta att han ska komma hit. Men men man kan ju hoppas.

Som ni märker så har jag ingenting att göra.. Nu kom det visst någon hit. Ska väl ta och gå och titta vem det är iaf :)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha och du vet vad du ska göra när roliga figurer flyger in genom dörren, eller hur?:)

2009-04-17 @ 12:09:35
URL: http://sannaryngmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0