9 dagar kvar.

Trallallalla, Sanna påpeka just att jag inte skriver alls här nu för tiden..

Ja vad ska jag skriva.

Igår när det var bakylledag så är det självklart att Hanna inte låg i sängen och ojade sig, Nejnejnej. Jag och Jonas var så duktiga så och städade lägenheten på Jägaregatan. Om ni skulle ha sett hur smutsigt vattnet var när jag hade dammtorkat allting så skulle ni ha blivit äklade! Och vi städade verkligen ALLT oxå, även bakor ugnen. 

Ja det var min söndag. Resten av helgen har mest spenderats på Folkets hus och ordnat och donat eller vad jag nu gjorde. Fredagen ville jag mest hänga mig själv i entrén... Men det blidde bättre där mot kvällen.  det blir alltid värre framåt natten!

Nåväl, nu hoppas jag på en lärorik lektion som vi kommer ha med Göran J, fast vi vet alla att vi inte gör någonting på hans lektioner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0