Inne på sitt18:onde år!

Ja då har man hunnit fylla arton sen jag skrev sist!
Hade en mysig födelsedag med fika, presenter, rim och så klart dom bästa människorna jag vet!

Mamma och Zandra hade planerat att jag skulle få ha ballonger, serpentiner och fiskedamm! Men blev inte riktigt barnkalas för jag kom hem för tidigt... Men det gör ingenting för Zandra hängde upp ballongder och serpentiner i alla fall :)

Min moster Ingrid hade skrivit ett rim om mig, höll på att börja gråta när jag läste den, var så rörande <3
Fick även en symaskin, en klocka, hudvårds grejer, pengar och så klart fick jag Buddy holly biljetter av Sanna, Johanna och Paulina!

Så nästa vecka bär det av till Skellefteå, åhh va kul det kommer att bliiiiii!! :D:D

Tack allihopa som har grattat mig!

Nu sitter jag i morgonrock på jägaregatan och ska börja klä på mig snart. Ska på stan och fixa lite och fixa lite. För ikväll är det malmia för mig och Johanna L och alla över 40år tyo ;) Ne skoja bara Jonas ska med och kanske några till som inte har passerat 30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0