När hoppet försvinner.

Jahaa jaja då missade man en lektion helt i onödan då. Får vara och snacka med Jan-Åke sen om vad dom gjorde på retoriken...

Har hål till halv två nu och jag tog ju och stannade hemma ist för att vara på retortiken så har varit duktig och borstat Akka och sen var vi (jag och Akka så klart) på en promenad. Hm tills idrotten börjar ska jag väl ta och... jaaa.... hmmm.... städa mitt rum? Spelar ju ingen rull nå mer om hur ofta jag städar för det är ändå lika stökigt sen till kvällen!!!
Ska höra vad min älskade Sanna håller på med kanske? Nja kanske ska bespara henne att se på mig nu...
Föresten så skulle hon plugga till något prov. Det borde jag oxå.



Ingen idé att gråta över spilld mjölk, det är bara att bita ihop och ge igen.

Kommentarer
Postat av: sanna

vi vill se mera inlägg, vi vill se mera inlägg!!!

2010-02-27 @ 16:43:23
URL: http://sannaryngmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0