Söndags morgon!

Ja igår så var det Malmia med alla 40 plusare, Johanna och Jonas. Men det var kul det Tullamore Drew skulle spela och det blevuppskjutet ca 2h på grund av att en säkring gick. Jonas skulle upp och jobba kl 05:00 så vi gick lite tidigare och hann inte se hela showen.
Maten var goood och trevligt sällskap :)

Gjorde just LK:s passerkorts test och blev underkänd medtyp fem fel... Haha vi skyller på att det är söndag morgon och får göra om det senar så jag klarar nog det då.

Snart kommer mamma och hämtar mig så ska jag och Sanna och Akka gå ut på långpromenad med choklar och kakor som färdkost! Är så fint väder där ute!! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

skönt att en av oss hade kul! :) jag börjar värma chokladen nu :D

2010-02-14 @ 10:58:30
URL: http://sannaryngmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0