11 januari 2010

Sitter ensam i skolan, klassrummet för att vara exakt. Skriver på en sak till retoriken. Får jag inte mvg i retorik så är jag inte släkt med min pappa. Antar jag.

Wellwell, helgen spenderades i Keino med Jonas och delar av hans släkt. Mycket rolig helg kan jag tillägga. Hann inte se så mycket av byn på lördag dock för att det var redan mörkt när jag och min sängkamrat vaknade men det tog vi igen på söndag. Resterande av helgen myste vi, åt mat, brände popcorn, jag blev dömd på hur jag bakar, umgicks med folk och en del komiska situationer utspelade sig. 
   Nu längtar jag mer än förr på att solen och värmen ska komma tillbaka så att man kan vara uten lite mer. Hm ska jag säga egentligen, har ju inte sattit min fot utanför dörren på hela jullovet knappt!

Åh fick en sån konstig längtan efter en julstjärna att äta på lite.

Nej men om man kanske skulle ta och skriva på retoriken nu så att man får komma hem någongång...

Ollalllallalal! Fyller arton om en månad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0