8/1-10

Jaha nu börjas det igen, har fått ont i både hals och öron. Skulle sitta fint med att dra en sjuklingvecka direkt när skolan börjar. NOT. För nu har Hanna Linnéa Romark inte gjort ett enda litet meningsfull sak på heeela lovet. Okey där ljög jag igen. Måste sluta upp med det.

"s" knappen på pappas dator funkar inte riktigt så ilband kan det bli "lut" när det ska stå "slut" nu vet ni det.

Skulle upp vid åtta, var pigg och glad då men så klart somnade jag om och vaknade Kl:10.59 och halva min dag är förstörd. Nixpix det är bara att stiga upp tidigt imorgon för annars kommer jag aldrig orkar stiga upp på måndag morgon. 
  Skulle faktistk stiga upp för att baka så nu har jag gjort det eller ja bröden jäser. Och alla som har sett mig baka vet att när det ska vara jäst med i bilden då blir det inte alls bra för mig. Nåväl pappa kommer ändå säga "det här var ju gott" ändå. Min största suporter!

Hm tänkte vara och träna med Sannapanna idag men hon sover nog ännu? Och Jonas har inte svarat på när vi ska åka till Keino. Äsch det löser sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0