Day after tomorrow...

...jag är så rädd att det ska bli som i den filmen eller i "2012". Att allting förstörs och hundra miljontals människor bruknar i vatten, kläms i hjäl, trampas i hjäl eller bara träffas av hagel stora som rugbybollar!
   Jag vet att det behövs naturkatastrofer för att världen inte ska överbefolkas och jag är väl inte stolt över att säga så precis men jag tror iaf att det behövs...

Och varje gång jag ser såna där filmer sitter jag där med tårar i ögonen och tänker "jag vill inte skaffa barn. jag vill inte göra så att någon ska behöva vara med om sånt där! jag kan ta smällen själv..." Ne usch jag vill inte vara med om något sånt.

NU ska jag gå och baka semlor så jag kan tänka på något annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0