I´m yours

Det här med att ligga och ha datorn på magen är nog inte så bra ändå. Tänk all strålning? Om några år kommer det komma fram att kvinnor får svårare att få barn pga all strålning när de har haft datorn så där. Måste sluta med det fortfortfort!!

Okey jag slutade inte med det och jag kommer nog inte göra det. Får förlita med på att min livmoder är stark! Haha ibland undrar jag var jag får allting ifrån...hehe...måste vara glöggen!

Idag har Akka och Iza lekt lite igen och denna gången gick det bättre, dock så flög Akka på Iza i slutet den här gången. Tids nog kommer det bli bra det är jag säker på.
   Akka är inte så mycket för att leka heller såg vi idag. Iza försökte verkligen få henne att leka men icket. Akka har även slutat att leka med sin kusinvitamin Era också. Konstigt. Kanske någon fas det här också? Hon har börjat bli bättre på att lyssna, i vissa fall... lååånt ifrån alla...

Stora frågan här i livet just nu är om jag ska leta något att käka eller om jag borde vänta på att min lastbilschaufför kommer hem? Hm... blir nog att vänta trots allt. Kanske pappa också vill käka? Ja, med bakgrund som en Leastadius så tänker vi på mat ofta. Kanske därför vi har såna arslen också?


Många frågor lite svar så här på kvällen. Men en dag, en dag Hanna ska du få svar på dina frågor!



Snart börjar skolan igen, med den även Snöfestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0