Konstigt

God morgon världen, ligger här i min säng och är jätte kissnödig. Nödvändiginformation.se ja. Jag sover mycket mer än jag borde nu för tiden. Sanna säger att jag ska börjar äta vitaminer och mamma tycker oxå det. Fast jag har börjat käka mer frukt och snart drar ju skotersäsongen igång då är man ju ute mer.
  Är som däckad på kvällarna och på morgona vill jag inte vakna, ögonlocken är så tunga och sängen är så skön. Nå men jag är tonåring så skyller väl på det.


En konstig sak är det här också. Först vill jag bara framtyda att jag vill inte verka "puttinuttiggullig" när jag skriver detta. För det är bara konstigt och obehagligt. Nu till det konstiga: När jag sover ensam så drömmer jag mardrömmar/hemska drömmar. Och även om jag vaknar och somnar om så är drömmarna där. Det har hänt många gånger nu. Hm får be systeryster sova med mig när inte jonas kan... Eller Akka?

Haha igår när jag låg på spikmattan så kom Akka och la sig på min arm så det gjorde fruktansvärt ont, fast man kan ju inte skicka iväg henne ju.

Ne nu ska jag ta världen med storm.

Och även Grattis till Moster Ingrid som fyller år idag och till mig som har namnsdag :) 

                                                                  

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0