Nytt och fräscht

Osäker på stavningen där men okey det duger.

Måate göra om bloggen har märkt att den inte funkar som den ska på vissa datorer. Nåväl det få bli när jag finner insperationen till det. Just nu orkar jag inte sitta här något mer.
  Har suttit här sen jag kom hem vid halv fyra och pluggat till körkortet. Känns inte riktigt bra det här men det kommer bli fint i slutet. Har prov på måndag, dock bara kurs prov. Teorin tänkte jag göra i slutet på februari lr i början av mars. Var även och körde med lärare idag och det gick rätt fint. Måste bara få min far att åka ut med mig helst imorgon och träna lite. Nu måste jag lägga i en växel för annars kommer jag aldrig att klara uppkörningen. Kanske blir som uppskjutningen, alltså att det aldrig blir nå. Fast Jonas kommer tjata ihjäl mig till våren tror jag så det kommer bli av åtminstånde :)

Nu ska jag gå och göra mitt hår fint för jag måste få något annat att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0