Back to basic.

Ibland undrar till och med jag själv varför jag inte skriver mer, jag är grymt bra på det när jag finner någonting att skriva om. Nu till exempel har jag lust att skriva men jag har som inget att skriva om. Ska jag skriva om all stress, läxor, bakvakande och städning? Nja det är la inte kul. Men nu verkar det som att allting är på väg att klarna upp. Jag har fått rutiner och jag har insett att det är så här det kommer vara. Men om någon dag så försvinner förhoppningsvis det jobbigast, plugg till körkort. Hoppas hoppas hoppas. Ska och köpa kamera också imorgon för hoppningsvis så kanske finner inseperation då?

Nu ska hanna ta och läsa lite lokalhistoria och kanske till och med skriva om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0